Ouuf!

VILKEN JÄVLA BEFRIELSE! Åååh, det känns totalt jävla underbart! VFU-rapporten och PPP:n till redovisningen är klar, nu är det bara examinationen kvar, det känns som att jag svävar runt bland rosa fluffiga sockervaddsmoln. Examinationen gör jag förhoppningsvis färdig på ett kick, har bara två texter att gå igenom, sen är det bara att köra, mhmm! Vad skönt att jag har hela morgondagen och måndag på mig att göra skiten, ännu mer om man räknar med helgen, lovläääy!

Resten av dagen ska jag nog bara njuta, hellyeaas!

Bara för det bjuder jag på en bild på Linas gosejycke, och du som lägger ut en jävla massa råttgift i hundrastgårdar runtomkring i kommunen, skulle jag se dig så skulle du då fan inte möta mitt glada jag, du kan dra åt helvetet!

Kommentarer
Postat av: 891007

min lille beeebis! som nu mår prima :)

2010-12-02 @ 21:29:24
URL: http://lunntan.blogg.se/
Postat av: Teojohanne

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-09-19 @ 15:40:39
URL: http://teojohanne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0