Möömmaaa

Om jag kanske skulle bege mig ut på en fotorunda nu, även om det är soligt. Fast det är ju för att få komma ut lite i den friska luften också, även om inte bilderna blir bäst när solen skiner så är det ju ändå skönt med sol när man är ute och knatar ^^

Jag har ju en prylbög till pojkvän, och även om jag tjatat på honom att han är det. Så kan jag ju faktiskt inte säga att jag är missnöjd med hans köp igår. Det var nämligen en riktig juicepress, och skoja inte vad nöjd jag är med den. Han hade även köpt med sig en jävla massa frukt, så jag ska ge er en liten kort lista på hur de saker vi provade igår smakade:

Grönt äpple - helt okej, men liiite surt
Satsumas - gott!
Banan - blev inte bra alls, blev mer sörja än juice, höhö
Morot - omnomnomnom!!! Absolut bästa!

Jaa, sen provade vi nog inga fler frukter, haha. Men morotsjuice kicks ass! :D Fast... det är ju en grönsak, men äsch på den!

Nu ska jag bege mig ut på en fotolicous rundisch, tjingelingisch!


My precious! Just den däär är inte min, men det är just den kameran och modellen jag har, höhö!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Haha jo, min broder gör framsteg :D Och det är jäääätteskönt att vara klar med praktiken, samtidigt som jag saknar det lite också, typiskt haha :)



Nu har du en anledning att bjuda över mig till sthlm igen: JUICEPARTAJ :D

2010-11-06 @ 10:36:48
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0