Mööh

Nu sitter jag här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hänga upp kläderna, sen ska jag på basgruppsdag i mitt VFU-område. Trävligt, trävligt! Läge att fråga efter lite information till VFU-uppgiften, ohyeas!

Efter det blir det kanske en sväng till Eskilstuna, bara haka på killen som ska leverera lite prylar dit, men får se om tiden vill räcka till det. Skulle behöva plugga en del, meen, det kanske man kan göra i bilen då, höhö.

Meningslöst dravel, but whata häck! Dessutom tycker jag att det är übermysigt med snön, men det kunde gärna få vara riktig snö och inte blask ^^

Piiiis aaawt!


Gamla jobbet, ja det saknar man ju lite.


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Nu har jag uppdaterat baaara för din skull (och liiite för min egen höhö) :D

2010-11-10 @ 15:54:54
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0