Mihii!

Idag fick jag ett plötsligt infall i affären, jag sa "nu ska jag fan göra en julgrupp!", sagt och gjort! Nu är den klar, eller ja nästan i alla fall, men jag ska väl fortsätta med lite mer dekorationer i den, men det får bli någon annan dag när det är inskaffat. Jag sysselsätter mig alltså helst med allt annat än att plugga just nu, menee, det tycker inte jag gör någonting. Det är ju trots allt bara en vecka kvar till första advent, då kan jag lika gärna tjuvstarta lite. Sådeså!

Annars har jag och killen bara åkt runt med mina föräldrar till olika möbelbutiker idag. Usch, egentligen borde man väl inte det när pengarna lyser med sin frånvaro i plånboken och jag verkligen ÄLSKAR allt vad inredning heter. Hittade en vägglampa som jag jättegärna vill ha, men i och med att den kostade 600 kr och att vi behöver två stycken, då jag tänkte att vi skulle byta ut våra förskräckliga sänglampor vi har nu. Det får helt enkelt bli i ett annat liv, eller ja, om några månader åtminstone. Men, nu ska jag inte vara bitter!

Istället bjuder jag på en bild på den icke färdiga julgruppen, höhö!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

ÅÅÅH JÄTTEFIIIN :D

2010-11-21 @ 21:53:31
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0