Hej hååå!

Nu sitter jag med examinationen, och det känns som om allt bara flyter på, inga direkta svårigheter alltså. Det är naaajs! Såå, mitt mål är väl att bli klar med ungefär halva idag, så är det bara att fylla i resten imorgon och på måndag, då har jag dessutom tid för lite finslipning, eftersom den inte ska vara inne förrän på tisdag, senast 22.00. Mhmm, sen är kursen avklarad, förutsatt att det blev godkänt på VFU-rapporten och att examinationen blir det då. Men, man får väl leva på hoppet så länge ;)

Nu är det 647 ord skrivna på examinationen, bara MAX 2153 ord kvar, alltså räcker det säkert med 1500 ord till om jag vill det, så jag har väl nästan gjort en tredjedel redan. Ohoo! Naam naam! Fast ja... jag måste ju få meeed allt också, jag har ju bara skrivit om 1800-talet än så länge, sen gäller det att skriva om 1950-talet och 1990-talet också. Så jag tror att jag kommer hamna ganska så nära 2800 ord ändå.

Ikväll blir det party med Jässiiii som fyller år imorgon :D Grattis i förskott till henne!

Nu blir det till att gå tillbaka till pluggandet, tjingalooong!

Kommentarer
Postat av: Markuseline

Very good guestbook. Interesting!

2011-07-15 @ 10:53:50
URL: http://markuseline.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0