Hähä

Snart bär det av mot stan, där det blir middag med Jässi och hennes familj :D Sen blir det partyyy! Just nu är jag inte så sugen på det sistnämnda, men det brukar oftast vara då det blir roligt, aaaight? ;p

Jag sitter i alla fall här, helt färdigspacklad, duschad, ombytt och jaaa, helt klar. Så nu är det bara att invänta att klockan ska slå 15:50 då det är dags att gå till bussen. Yes, jag är en tidspessimist, därför har jag redan varit klar i sisådär en timme eller två, men bättre att vara tidig än seeen! För fint folk kommer faktiskt inte sen, de som kommer sent är bara respektlösa, enligt min mening då.

Jag har inte fotat på hur länge som helst, det känns som om jag svikit min kära kamera :( Det kanske är dags att damma av den lite en stund och låta den känna sig uppskattad! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0