hääjpaa

Idag åkte jag och killen över till djurgården för att fota lite, men det blev inte så mycket foto, inga alls faktiskt. Inte där i alla fall, men det blev ju åtminstone en promenad OCH en cocoslatte på Waynes coffé, nom nom nom!

När vi åkte hemåt bestämde vi oss för att stanna på ett annat ställe för att försöka få till några foton, och jaa det blev det ju, men inte så överdrivet många. Intressant va...? Aja, men nu ska jag dela med mig av tre (egentligen två då, men den ena redigerad). Den första är då den redigerade och beskärda bilden utifrån orginalbilden (nr 2).





Sist men inte minst (höhö) en bild killen tog på mig, flaaashigt!


Såja, det får räcka med bildbombning för idag då. Tjiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

hahah klockren bild på diig :D

Juiceparty låter awesome, alla kommer bli avundsjuka vad tusan ;D hihi

2010-11-07 @ 14:00:06
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0