Hääjåhåå parta påå

Oväntat att jag vaknar runt 8, trots att jag somna vid typ halv fyra någonting, sååå vem fan behöver sömn? Gårdagen var sjukt kul, trevlig och mysig! Det började med att käka på Saddle and sabre, första anhalten i Jessifirandet, där det serverades himlagod mat! Jag tog en hamburgare, och nom nom nom, den var värd varenda krona, rekomenderas verkligen! Trots att servitrisen var sjukt bitter, men sällskapet var så bra så att det vägde helt över i skålen för plus ;)

Sen gick jag, Jessi och Sara vidare till Harrys, där det först tog ett tag att få en sittplats, men vi knep åt en när vi såg att några gick och där satt vi nästan hela kvällen. På Harrys är det ju i princip alltid kul, och trots att det verkligen var fullproppat (vilket jag oftast hatar) så hade vi det sjukt kul ändå. 

På bussresan hem så började vi snacka med två 18-åriga grabbar, den ena lagom överförfriskad som hela tiden sa "Han kan ju inte köra! Han som kör bussen är full, han ska inte köra!", busschauffören blev bitter då några prompt skulle trycka på stoppknappen vid varje hållplats. När det faktiskt var en person som skulle gå av, då vägrar han att överhuvudtaget stanna, varpå i princip hela bussen skriker "STAAANNARÅÅÅ!" hähähä. Hon fick i alla fall gå av på busstationen efter. Menee, sen hade tyvärr Saras kille problem att komma och hämta dem, för mycket snö och ute i ingenstans är ingen bra kombo, så de fick vänta hemma hos oss ett tag, men jag somna innan de gick, sömnig det var jag jaa... Och ändå lyckades jag bara sova i cirka fyra timmar och "snart" är det dags för fotomässan! :D




Så bjuder jag på en finbild på das wunderbara födelsedagsbarn, för hon fyller faktiskt år idag! :D Grattis grattis grattis! :D

Kommentarer
Postat av: Äässi

Hahahahaha, ja men det var ju en otroligt fin bild :D tack :D

2010-12-02 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0