Gööh

Nu är jag skapligt skoltrött och jag känner mig totalt likgiltig inför både VFU-rapport och examinationen, meen jag måste ju... Jag hoppas att vi åtminstone blir klara med VFU-rapporten idag, så man kan förbereda lite inför redovisningen på fredag. Jäkla helvete, jag vill bara att det ska vara den 21 december nu, då får vi iaf nästan tre veckors ledighet.

Fan vad tjat det blivit om plugg de senaste dagarna! Hähä, och det kommer det bli fram till på tisdag, så det så! :D

Lite uppehåll blir det dock med plugget i helgen, för på lördag så ska Jessi firas, och på söndag ska jag på fotomässan! Partö partö! ;D

Kommentarer
Postat av: whatshername

Fin design och bra innehåll! :)



Titta gärna in på min blogg och tyck till om mina Vett & Etikettinlägg, kanske har du en åsikt om de? ;)



Följ mig på bloglovin, lämna en kommentar så följer jag dig!

Ha en bra dag! :)

2010-11-24 @ 09:29:05
URL: http://restlessheart.blogg.se/
Postat av: Torsteinkaia

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-06-03 @ 14:41:22
URL: http://torsteinkaia.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0