FIFA(N)!

Idag har killen bestämt sig för att han och hans polare ska lira FIFA, fyfan... Så hela lägenheten kommer vara fylld av testosteronstinta FIFA-nördar, no offence. Så jag väljer att fly fältet, jag och Jessi ska över till Johan och kolla film istället, det känns betydligt najsigare än att sitta hemma och lyssna på fulla grabbar som skriker och lirar fotbollsspel.

Annars har jag varit rätt effektiv idag känner jag, jag klarade att läsa mina 40 sidor idag, ohyeaas!

Igår kom även Carro över, så kollade vi på lite film, först Deadline sen Hostel och efter den Hostel II. Jag tror jag såg den första Hostel filmen för fem år sen, meen jag hade glömt allt, såatt... Men alla tre filmer var bra :) Även om jag tror att det skulle blivit en efterföljare på Deadline om inte Brittany Murphy gått och dött bara sådär. Snart kommer ju även Hostel III, deeeni!

Nu ska jag nog bara sitta och vänta in på att Jessi ska komma till Tumba, nu kom alla pågar hit också.

Tjoflens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0