:D

Nu är skolan klar för den här veckan, tjohoo! Eller ja, det blir ju en hel del plugg hemma, men det kan vi bortse lite ifrån, tycker jaag! Det känns i alla fall rätt nice att slippa åka iväg, det sparar jag ju in lite mer än en timme på, i och med att jag slipper åka fram och tillbaka. Höhö!

Idag känner jag mig även ypperligt klaaad. Förskolan jag min VFU på hörde av sig idag, jag ska alltså hoppa in och vikariera om två veckor. Det ska bli så himla kul, jag saknar alla pedagoger och barn där, så det kom en liten tår av lycka i ögonvrån. Hoppas ungarna inte glömt mig, men deeeet lär de ju inte ha gjort, hoho :D

Imorgon ska jag nog fan bege mig ut på en fotorunda om det är ett bra väder för det vill säga. Det känns nämligen som att kameran bara har fått ligga åt sidan så länge, den behöver luftas.

 

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Vad kul att du får vikariera! :D Och jag håller med dig, kommunaltrafiken kan förbättras avsevärt mycket ;D höhö.

2010-11-04 @ 22:00:30
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0