Bra pluggdag, faktiskt

Japp, otroligt, för nu kan jag inte säga att jag vill ut med kameran och fota, inte i det här vädret i alla fall. Även om jag älskar att vara ute när det regnar, så känner jag faktiskt för att hoppa det idag, just nu åtminstone. Jag ska fokusera på plugget idag, först och främst, det ska nämligen vara klart imorgon. Varken jag eller Kimberly vet hur vår kurslärare har tänkt sig uppgiften till imorgon. Det står nämligen olika i själva läsanvisningarna och i själva uppgiften som ligger upp på Mondo. Så vi bestämde oss för uppgiften som ligger på Mondo, sen får det bli som det blir helt enkelt. Kompletteringsuppgiften är ju inte direkt överdrivet svår ändå, såatteeh.

Det bästa är att jag bara har några rader kvar att skriva på uppgiften, men måste skumma igenom cirka 100 sidor för att hitta det jag behöver, fast det är ju ingen match, höhö.

Igår var jag på bio med Carro, vi kollade på Himlen är oskyldigt blå, och ja, den var bra.

Just nu känns det mest som att jag tar vilka undanflykter som helst för att inte plugga just exakt nu, men nu måste jag nog ta tag i det sista, det är ju lite dumt att skjuta upp det i det sista. Sååå, TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0