Att vara eller att icke vara... det är frågan!

Jaa, och frågan gäller alltså om jag ska skaffa mig ett gymkort. Jag fick ett bra förslag på att kunna köpa ett billigt årskort på ett gym, hela 4000 kr mindre än vad det egentligen kostar. Så det är ju en ganska bra deal, bara det att jag aldrig gillat gym så speciellt mycket, men har funderat på att börja med det den senaste tiden, men då på något mindre välbesökt gym. Det här är ju dessvärre rätt stort, men hööömm... What to doooo!?

Det lutar åt att skaffa det faktiskt, för jag saknar energin jag faktiskt får av att träna, och tröttheten också för den delen. Bara det att även om det är billigt, så svider det ändå i plånboken. Det kommer trots allt kosta 2000 kr, och för min plånbok som bara får in 2700 kr i månaden, så känns det rejält. Men det är väl en investering får man väl kanske se det som. Baah, kan någon hjälpa mig att bestämma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0