Uj dååå!

Jag har visst blivit slö med uppdateringarna här, ser jag... Nu sitter jag hemma hos Jessica ute i skogen, härligt värre! :D Visserligen sitter båda och nördar framför sina lika fina datorer (konstigt när båda har exakt likadana) hähä, men vi har matkoma, då får man lov att vara relativt osocial, även om vi skriver till varandra via msn, så kan det vara. Snart kommer ingen någonsin behöva prata med varandra längre känns det som, meneee...

Jag har inte tagit några magnifika bilder på oss två än, men det kommer säkerligen då jag kommer vara kvar här till på tisdag ;p Men jag bjuder istället på en gammal snyggbild på oss, som alla bilder på oss är, liksom.


Kommentarer
Postat av: soffan

Hoppas allt är bra med dig linda! :) tittar in i din blogg lite då och då.

vi får ta en fika nån dag när du har tid. Kramar!

2010-12-21 @ 10:17:43
URL: http://soffif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0