Transkribera mera!

Scheisse! Jag satt med den första filmen från observationen nyss, den är på ungefär 12 minuter. Transkriptionen blev på hela 6 A4, jag tror nog att jag mååååste korta ner det lite när jag ska lägga in det i examinationen, det är trots allt en film till på ungefär samma tid. Hähä, annars blir det en lååååång examination, och jag får ju inte överstiga 2800 ord heller, har jag för mig att det var. Tjoflöjt liksom!

Men nu är det nog dags för lite frulle!



Resten av dagen blir nog till att plugga tills jag ser dööbbeeeelt, hähä!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, fy fan vad tråkigt att du sitter med dessa böcker ;) haha, har du ringt mirlinda om de andra böckerna? :P

2010-12-30 @ 11:14:35
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0