Mööh

Det är världelöst att börja så här sent! Jag blir så sjukt off, jag ska inte gå till bussen förrän om en timme och tjugo minuter, jag blir för slaaaapp! Det är lättare att bara gå upp, göra sig iordning och sen dra, men nu hinner man ju vara vaken i flera timmar innan, haha. I-landsproblem, oh yeaas!

Efter skolan ska jag i alla fall åka pulka, eller ja för mig blir det budgetvarianten med plastpåse, med Johan och killen kanske skulle följa med, får seee! Det är ju helt pöörfääkt väder ute, en massa minus och en massa snö, kan vintern starta bättre?

Jag funderar på att ta med mig kameran till skolan, fast det känns onödigt i och med att jag inte kommer ta upp den då det bara är att gå från tunnelbanan till klassrummet, från klassrummet till tunnelbanan och sen hemåt för att åka plastpauuuse!

Blöblöblöblöblö! Jag kanske skulle ta och göra något nu, men vet icke vaaad! En tvättmaskin hinner man ju inte dra igång, städa känns också onödigt, har bara fyra sidor att läsa ur en bok men det tänkte jag göra på tåget... Hömm, jag ska nog ta och pilla naveln istället, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0