Mööh

Idag var det basgruppsdag och med den ett besök på gymnasiet i partnerområdet. Det kändes nog kul för Kimberly att kunna spana in killar som faktiskt var i hennes ålder, höhöhö ;p

Annars har det inte hänt så överdrivet mycket idag, faktiskt... Så att jag skriver nu känns onödigt tråkigt när jag inte har någonting roligt att förtälja, och fan ingen bild att bjuda på heller.

Jag har inte varit effektiv för fem öre idag, jag har gjort upp en läsplan, men jag har mer än hälften kvar att läsa för dagen. Undra om man skulle ta sig ett dopp i badkaret och bara läsa. Hmm, det får nog bli så. Måste ju trots allt vara lite utvilad till imorgon då observation på förskolan står på schemat, så kameran är laddad och... just det, någon direkt fokusfråga har jag inte skrivit ner för observationen heller, det kanske är läge att göra det nu då.

Ha det bra gaylords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0