Julfirande

I fredags firades självklart julen, med en jäkla massa mat. Jag tror inte att jag har tröttnat än, mammas matjessill kan jag inte tröttna på, åh... Skulle vilja ha lite nu! Fick många fina julklappar, bland annat en schweingod parfym, ett halsband och örhängen, STRUMPOR (som var jävligt behövligt, hade väl typ sju par kvar, höhö) och pengar. Det blev även en massa skiftningar av lotter, jag och killen köpte lotter till mamma och pappa, vilket även brorsan gjorde, mamma och pappa gav lotter till mig och brorsan och brorsan gav lotter till mig. Höhö, invecklat! :D Dessutom fick jag pengar av brorsan också, det kändes väldigt dumt eftersom jag inte köpt något till honom, så jag kände mig ju lite dum :(

Av killen fick jag en ny kameraväska, minneskort och ett litet ministativ! :D Heeelt awesome!

Igår skulle jag, killen och en massa av hans polare dra på krogen. Vi skulle dra till en lokalkrog här, men jag och kusinen gick förbi och såg att det redan var rätt tjockt med folk redan vid 9, och ett rent jävla ockerpris till entrén, så vi bestämde oss för att dra till en annan krog i närheten. Där var det betydligt lugnare, men jag fick inte med mig killen och hans polare, men det var kul ändååå! Bortsett från en massa ryssar och polacker som var där i början som skulle klänga och ha sig, men de åkte på en (egentligen typ tre) totaldiss/ar.

Tyvärr har jag inga nya bilder att bjuda på, jag har varit kass på att fota, så jag bjuder på en bild på Jetskis kattski tagen när jag var hos henne förra veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0