Imorgon är ingen vanlig dag...

Duktigt av mig, jag kommer in bara för att önska er alla ett gott nytt år på självaste nyårsafton! Fan vad snäll jag är ibland. Eller nåja, jag kom mest in för att jag har tid att fördriva tills mina kära päron kommer och plockar upp mig för att skjutsa mig till bussen mot Västerås, så jag var väl lite självisk. Fast det är jag ju ändå eftersom jag mest skriver för mig själv för att kunna komma tillbaka om något år och skratta åt hur finurlig jag är, eller nått. Om jag nu är det, det vet jag inte, fan vad jag svamlar och jag som inte ens druckit något än, jag lovar. Eller jo det har jag ju, jag drack mjölk till frukost...

Vad tråkig jag är :)

Nu ska jag bespara er på era krafter och låta er göra något annat så ni orkar med kvällen liksom, jag vet att jag tär på krafterna, höhö. Meeen!

GOTT NYTT ÅR FÖRHELVETE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0