Hoho!

Idag drog den tredje kursen igång på riktigt med det första seminariet, och jag kan säga redan nu att den här kursen känns betydligt roligare och lättare än den förra. Tänk vad mycket en seminarieledare kan göra för att man ska känna; WÖÖÖW! Har precis gjort upp en läsplan för kursen, även om det är cirka 50 sidor per dag, så känns det bra, löööv it! Så nu ska jag alldeles strax sätta igång med första läsningen, om man bortser från boken jag läste till idag då, så vi får se vad jag tycker efter att ha läst den här boken, som enligt min gamla kurskamrat som jag bytte böcker med tyckte var jobbig. Weeee'll see! :D

Lite senare blir det även lussefika, lite för tidig men ändock, hos svärföräldrarna, mööömma!!!

Dags att läsa, och jag ber om ursäkt för att jag inte har några roliga bilder att bjuda på just nu, ni får vänta tills jag införskaffat mig nya fräscha bilder helt enkelt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0