He..he..heeej

Det var visst ett tag sen jag uppdaterade sist, menee, så är det när det är så liksom, hehe. Det har i alla fall hänt en del, om man säger sååå!

I lördags var jag som sagt hemma hos Veronica en sväng för att säga grattis, vi byggde ett fint litet pepparkakshus, om jag får säga det själv, höhö! Tyvärr har jag ingen bra bild, så ni får helt enkelt kika in hos Vivvsan för bra bilder ;) Hennes boyfriend smsa även om en viss oro att hon råkat ut för nått, nämligen den där självmordsbombaren som säkerligen inte gått obemärkt förbi för någon, men hon satt ju i tryggt förvar i sin moders lägenhet. Dessutom så misslyckades ju självmordsbombaren något fatalt, fast tur var väl det. 

Tyvärr var jag ju rätt krasslig, så det blev ju som sagt bara en sväng dit i princip. Sen var det bara att lägga sig i sängen och kurera sig lite. Men förkylningen sitter fortfarande i, men något bättre har det ju blivit, blir inte svimfärdig av att gå tio meter nu åtminstone, yeey meee!

Söndagen var ju också bara till för att kurera mig då, så det var mest bara stillasittandes, då hände inte direkt något kul. Fast jag och killen begav oss ut på en liten fotorunda, trots att jag typ flåsade mig upp för en kort backe klarade jag det, höhö. Då fick jag även tillfälle att prova reflexskärmen, oh yeaah! Guld värt, helt självklart!

Nu sitter jag och väntar på att filkonverteringen av filmfilerna från observationen ska bli klara, men det lär ju ta några timmar till, så jag får väl vänta till imorgon till att köra en djupdykning i examinationen. Det känns som om jag skriver om mina jävla examinationer var och varannan dag, även om det bara är tre kurser á tre examinationer gjorda, eller ja, två kurser gjorda och två examinationer, men nu är ju tredje kursen snart slut och med den ska en ny examination göras... Ehhm.. ja precis, blahaaa!

Nu tänkte jag bjuda på två bilder, som ni har läääängtat! Or not! :D Whatevaaah


Killen fick agera provdocka, nöööh!? Så är det, ändrade lite i exponeringen och gav den lite mer kyla, annars inte nämnvärt mycket som ändrats.


Här är killen fotografen, och jag som "modell" hähä, men lite retusch är det, man kan ju inte visa skönhetsfläckarna jöö ;p Gav den här lite mer kyla och exponering också, plus att jag minskade mättnaden något.
Fast jag ska faktiskt vara riktigt givmild och ge den ofixade bilden på mig också, bara för att... Även om det ser ut som att jag har gulsot, men vadgöördeeet?



Over and out liksom!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Det var jättekul att du kom över en stund i alla fall!! :D tacktacktack!

2010-12-14 @ 17:39:41
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Tack igen! hihi :D Snaaart är det juul häär i vårt huus... laaa laaa laaa :D

2010-12-15 @ 09:49:05
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0