God jul! :)

Vill önska er alla en riktigt god jul! Hoppas att ni får en underbar och stressfri jul och att ni har alla julklappar färdiga, jag och killen är ju dessvärre inte det, haha. Så snart ska vi bege oss ut i stressdjungeln bland alla de andra som haft dålig förberedelse (eller som i mitt fall, brist på pengar). Pengarna kom ju i och för sig igår, men då hade vi annat för oss. Vi skulle åka och köpa julklappar, men det blev bara en... eller två då. Killen fick ju sin nya bil, och jag säger bara omnomnom till den! Visserligen så ska den ju rekondas och fixas lite på lacken och så, men han ska ta dit den igen när han ska iväg till spanien :)

Audi A6 Allroad 3,0 TDI, 09:a den är riiiiiktigt fränig! Aj lajk it alååått!

Nu är det nog dags för lite frulle, sen julhandel, riktig jäkla julhandel, haha! Så jag får önska er en riktigt god jul igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0