:D

Idag är det ju för fan första december! :D Hur härligt är inte deeeet? Bara 23 dagar kvar till julmat, möööms! Dessutom har jag bara 50 sidor kvar att läsa till imorgon, yeeees... Segast är att vi har eftermiddagsseminirierna nu, att sluta 16 på vintern är fan ingen höjdare, speciellt inte när SL suger getballe. Blöö! Men det är väl bara att bita i det sura äpplet, antar jag. Nästa vecka är det dags för VFU igen, fast den här gången ska vi faktiskt vara ute på våran VFU, det ska bli kuhuuul! Jag ska dit på måndag för att lämna in kursplanen bland annat och dessutom skriva på timgrejsimojsen efter att jag hoppade in extra. Extrapröjs till juuul, jatack! :D

Vad tråkigt det blir i den här bloggen utan några nya bilder, jag måste verkligen ta och damma av kameran snart, det enda jag fotat på senaste tiden är min lunch idag. Det var nom nom, men nu sitter jag på fel dator, så den får jag väl lägga upp imorgon och visa som dagens lunch istället, höhö!

Fast, ni ska ändå få någonting annat att vila ögonen på istället för alla dessa tråkiga bokstäver, fan vad snäll jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0