Blä :(

Nu kommer det bli väldigt ensamt här hemma de närmsta tio dagarna, bortsett från nyårshelgen då jag ska hem till Vivvsan (vilket kommer bli sjuuuukt skoj!). Killen åkte nämligen till Spanien imorse med sin familj, jag ångrar lite att jag inte hakade på ändå, menee... Så kan det vara! Han tog även med sig systemkameran, så jag får ta hans digitalkamera, därför kommer det nog fortsätta bli lite tomt på bilder här ett tag framöver. Eller ja, jag kommer säkert sitta vid PS en del också, då jag hittat en ny grej att sysselsätta mig med där, höhö. Även om jag egentligen borde börja med examinationen så jag har den ur världen.

Så nu bjuder jag på den här, nej den blev inte direkt fin, men whataheck... Man måste ju börja någonstans och att inte ha någon ritplatta gör det lite svårare (A) Gjorde även en på Jessi igår, höhö, så den bjuder jag väl också på då.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0