Andra advent...

... är redan här, och slut snart då, det är sjukt vad fort tiden går! Nu sitter jag i sängen och bara slappnar av. De sista adventsfikagästerna har nästan precis gått hem. Känns nästan som att man kammat hem lite vuxenpoäng alltså! Även om det blev sjukt varmt så var det väldigt mysigt :) Vi var hela 10 vuxna, om man nu kan kalla oss alla det haha, och fyra barn mellan två veckor och fem år, härligt värre, småvildingar :D

Imorgon ska jag förbi "min" förskola en snabbis vid nio för att skriva på tidrapport och lämna över och diskutera kursmålen för nästa VFU som är redan på onsdag, tråkigt är det ju att det tyvärr bara är på tre dagar och att jag inte kommer kunna leka så mycket med barnen, nu blir det nästan bara att fokusera på att observera men det är ju intressant det med :)

Nu vet jag inte alls vad jag ska skriva, så jag slutar nu... Hoppas ni andra också har haft en härlig helg och en andra advent! :)

Jag har ingen rolig bild att bjuda på heller, så ni får helt enkelt stå ut med ett bildlöst inlägg idag, som vanligt typ, hähä! Men jag lovar att jag verkligen ska försöka ta mig tid till att fota lite så snart det går, men det är lite svårt att ta sig tid för det just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0