"Aldrig mörda på en lörda'..."

Kikade precis in på min sida på SU för typ tjugonde gången de senaste två dagarna, och guess what!? Jag har äntligen fått resultatet från förra kursen, skrapade hem ett C, nicelibajs! Såå, nu behöver jag inte oroa mig för att få Fx:a, detta var en bra julklapp från SU, tack tack!

Jag har varit väldigt effektiv sen senast jag skrev, jag har faktiskt rullat och stekt 63 köttbullar (ja, jag räknade dem), tvättat och strukit lakan, påslakan och örngott. I'm a real housewife! Imorrn blir det väl till att kirra till lite städning också, på julafton ska man vakna i en ren lägenhet, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra :D

"Städa, städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul!" (Allsång på bloggen, oh yeaah, med mig själv åtminstone, men äsch!) Och så förbiser vi att det inte är fredag imorgon, vi kan ju låtsas som det. Förresten så diggar jag fortsättnigen på den låten, "...men aldrig mörda på en lörda', för det verkar skumt och det tycker jag är dumt..." Pippi Långstrump is the shit! :D

Kommentarer
Postat av: Fläsk utan fett

Det skulle behaga oss att förtära fekalier <--- Skriv vad du vill, jag är inte kinkig ---> Nej då, ingen fara på väggen.

2011-02-12 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0