Åh, ledsen i ögat! :(

Jag var som sagt inne i gamla stan igår, men kameran fick inte följa med, jag ville inte riktigt ta med den när det vräkte ner snö utifall att jag skulle förstöra den.

När jag kom hem igen så fotade däremot lite, och till min förskräckelse upptäcker jag en "stor" ful fläck nästan i mitten på bilden. Jag konstaterar att det förmodligen är damm, jag torkar av UV-linsen, men inte hjälpte det, så torkade jag av linsen på objektivet, men nääääe! Så då är det förmodligen damm på sensorm, gööhr, frågan är om jag överhuvudtaget vågar göra rent det själv. Jag har ju ingen gummiblåsa hemma, vad jag vet? :O

Jag får filura på det, det känns ju lite jobbigt om den går sönder, det blir väääldigt dyrt. Blä, nu ska jag läsa användarhandboken.

Jag tog faktiskt bilder innan, så jag kan ju faktiskt visa er två av dem i alla fall.



Starkt jobbat att jag lyckats läsa två av nio böcker den här veckan vaaa? Nu är det bara tre veckor kvar och sju böcker att läsa, mums! Hoppas de andra böckerna är lika intressanta bara, höhö!



Här tog jag en bild på adventsljusstaken med lite sämre skärpaaa, no shit... Och här ser man dammet, som nu är en fläck :( Hitta ett fel, bohooo! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0