Jaa-aa

Veronica ville att jag skulle uppdatera bloggen lite. Men jag vet inte riktigt vad som ska skrivas, då det egentligen inte hänt så avseväckande mycket i mitt liv på senare tiden. Det har mest varit jobb, jobb, jobb. I helgen som var, tog jag och killen det mest lugnt. Svängde in till stan på lördagen, men upptäckte att det var väldigt dumt dagen efter löning, då det var fullt med folk, framförallt turister. Så vi åkte till södertälje för att käka på en kinakrog. Där satt vi och studerade två fiskar som mobbade en tredje fisk, det var lite kul. Wööw, så händelserikt, vaaa?

Men idag fyller två vänner år, så på lördag blir det maskeradfest. Det ska bli nice, hoppas jag bara inte blir för bakis då jag ska jobba på söndag. Men deet får jag stå ut med :)

Nu ska jag göra mig iordning för att snart bege mig till jobbet.

Tjingalooong!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Lajnda bloggupdates (L) :D meeera!

2009-10-31 @ 13:37:50
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0