Gaaah psykbryt!

Imorse ringde chefen, så tidigt som klockan åtta, inte för att jag sov då, men ändå. Så säger han att det måste blivit missförstånd med schemat. Men jag frågade honom så sent som i fredags hur det skulle vara den här veckan, och frågade om det inte blev någonting förän vecka 42, då sa han "nej precis". Så säger han att JAG missförstått det? Då skulle jag alltså jobbat idag, imorrn, på torsdag och söndag. Men nu blir det som sagt svårt att jobba imorrn, och för den här helgen hade jag ju redan tagit ledigt, vilket han också verkade ha glömt. Det verkar ju inte som att information har varit prioritet ett den här tiden. Näe, fy. Det ska nog lösa sig till slut.

Nu funderar jag på att gå ut och gå för att rensa skallen från lite aggressioner. Jag får helt enkelt psykbryt av att inte veta hur jag kommer jobba, mer än varannan helg, om jag överhuvudtaget får mer jobb än det. Plus att jag fyller år imorgon, jag blir gammal. Jag känner att jag måste få en gnutta demens som bevis på att jag är gammal.
Nej, kanske ska ta och skutta ut lite i skogen nu.

Tjing

BTW, sensation, blogguppdatering två gånger inom loppet av en vecka, heja mig! :)

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Jaag är i extaaaas :D wiihii! Mer lajndablogg åt folket.



Och det där med jobbet lät.. blä :o Varför ska alla arbetsgivare vara så virriga? :P blää igen :D

2009-10-06 @ 20:41:18
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0