.

Igår kom Carro hit, vi köpte några filmer och lite godis och chips. Hon somnade ganska mycket tidigare än mig, och jag hade väldigt roligt åt det, håhå. Hon vaknade upp några gånger och började prata helt osammanhängande ett antal gånger. Bland annat sätter hon sig upp och säger "Jag är pigg!" för att sen fråga "Vart är jag?", när jag svarade att hon var hemma hos mig la hon sig snabbt ner och sa "Då kan jag fortsätta sova".

Jag måste även skriva att jag är så grymt besviken på en person. Eftersom denne vägrar svara på telefon, varken när jag ringer eller när jag skriver sms och att denne dessutom har blockat mig på msn, så har jag inget annat val än att skriva det här, för jag förmodar att du läser.

Det är inte bara mig du har gjort besviken, utan det är hela min familj. Så mycket som vi ställt upp på dig det senaste året, får vi bara en käftsmäll tillbaka.

Jag kan inte förstå hur en vuxen person, kan hålla på så här. Vart är din ansvarskänsla?

Jag vet att du har gått vidare nu, och det är väl bra det, men för det betyder det inte att du kan lämna allt det förflutna. Jag kan väl säga att jag är glad för din skull att du hittat annat nu, och hoppas verkligen att det blir bättre den här gången än sist. Samtidigt måste du förstå att jag har blivit väldigt sårad, inte på grund av att du nu hittat något nytt, utan att jag känner mig oerhört uttnyttjad av dig. Jag har ställt upp på dig, men riskerar nu själv att åka på en massa skit på grund av det, och nu har även mina föräldrar blivit tvungna att blandas in.

Det är sorgligt att det ska behöva bli så här, men jag känner att jag inte orkar försöka skapa någon vänskap oss emellan, det går uppenbarligen inte.

Du är en väldigt fin människa, när du inte beter dig så här. Jag önskar bara att jag hade sett den här sidan av dig tidigare.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Tråkigt att det blev sådär :/ Det förtjänar du verkligen inte och jag hoppas att det löser sig snart!



Min favvoLajnda överlever alltid, annars får du smisk :D hihi!

2009-05-22 @ 23:08:10
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0