Tjipp

Idag var jag och Lina ute och vandrade. Vi bestämde oss för att ta oss en liten tripp till vår förra arbetsplats, där vi stötte på vår gamla chef. Det var trevligt att han inte var så bitter som han faktiskt kunde vara då och då förra sommaren. Jag tror faktiskt att han gillade att vi var där, han gillar nog oss ändå, trots allt. Mahaha!

Vi såg även en volontärarbetare från förra året som jobbade, om det var frivilligt eller mot betalning nu vette sjutton. Fast honom pratade vi inte med, vi har ju inga bonds med honom liksom. Bengt var tydligen nere på korthålsbanan och klippte med singelklipparen, och dit orkade vi väl inte riktigt gå.

Hur som helst, idag har jag även ätit schnitzel, det var gott :)

Nu ska ni få se på lite bilder, mums.


Jag ser ut som en kort bajsnödig sak här, faktiskt :)


Lina är en trädkramare och jag är ett mongo, som i vanlig ordning.

Världens goaste hund och min och Linas gamla arbetsplats.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Haha :D dina bilder är bäst ;D

2009-05-27 @ 08:50:48
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Lina

hahahahaha fin fint

2009-05-27 @ 12:00:10
URL: http://lunntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0