punkt :)

Hej! Jag är vaken, men det är förbannat tråkigt. Det är inte något kul på tvn heller, och på MSN är det fan inget roligt folk inne heller. Kaaaaanske skulle man ta och.. gå ut... Men vad fan ska jag göra ute nu? Åka in till stan och gå på någon random krog... själv? Nähääru. Kanske bara gå ut å gå, naj...

Nej, nu skriver jag bara utan att ha någonting roligt att skriva. Imorgon är det hockey i alla fall, så imorgon har jag åtminstone någon sysselsättning.

Föööörresten, Verooooonica! Jag fick räkmacka idag (eller igår då), så nu står det jämt på räkmacksfronten. Fast nästa helg kanske jag får smörgåstårta, så MIIIIIIIH på den du!

Jag kanske skulle ta och skriva i min oseriösa blogg också? Möhöhö. Just nu känner jag hur min fantasi nästan flödar, och det skulle ju vara förargligt om inte den fick blomma ut lite, ey?

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Assååå.. Lajndaa... nästa helg, kan jag komma på besöök då? (a) mhihihi :D

2009-05-10 @ 11:31:26
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0