Hockey, hockey, hockey

Idag är det hockey, det måste jag kolla på. Vi måste vinna, annars kommer mitt hjärta att brista. Så nu sätter jag press på er, gubbar. MOOOOOOOOOOOOOH!

Nä, men ärligt, det är kul att kolla på. Även om jag och Jessis karl stängde av matchen mot USA, då jag sa att vi skulle förlora, att chanserna för en vändning som mot Finland 2003 var ytterst liten. Ack så fel jag hade. Det blev en likadan vändning som mot Finland och jag ångrar verkligen att jag inte såg det. Så får det inte bli idag, även om vi ligger under med 4 mål, så ska inte jag tappa hoppet på Tre Kronor, aldrig. Det får inte hända igen, förlåt mig, gubbar.

Jag måste slänga in två klipp från youtube också. Första är vändningen mot Finland 2003, den andra är vändningen mot USA i år (2009). Titta och NJUUUUUUT!


Kommentarer
Postat av: P

skön vinst med 3-1:D



canada i morgon då!



hörru L skriv i min gästbok i stellet.

2009-05-08 @ 02:02:17
URL: http://blach123.bilddagboken.se
Postat av: sofie

bläääe hockey är bajs tråkigt!

2009-05-08 @ 17:03:26
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0