Hej Stockholm!

Nuuu är det väl på tiden för mig att blogga igen efter min vecka i Mora. Det var satans skönt att komma ifrån Stockholm ett tag och det var riktigt kul att få komma tillbaka till Jessi uppe i Moraträsk. Vi tog det mest lugnt där uppe, bortsett från Valborg då.

Jag har däremot rört mig så förbannat mycket att jag är slut i hela kroppen nu, jag kan inte riktigt förstår hur Jessi klarar av allt. Hon cyklar till stallet flera gånger per dag, och dit är det ungefär tre kilometer. Så, efter den här veckan behöver jag ingen mer träning på ett år ungefär då, hohoho.

Igår cyklade vi till stallet på morgonen, på eftermiddagen gick vi ut på en långpromenad som var på totalt ungefär en mil. När vi kom tillbaka hem åkte vi till stallet igen. Snacka om att jag är helt mör i kroppen alltså.

Jag ska inte dricka alkohol på ett bra jävla tag nu, jag har märkt att jag inte längre kan kontrollera mitt alkoholintag. Ösch, jag har bara en förbannade massa minnesluckor från Valborg. Jag vet inte ens om jag vill veta vad som hände då?

Näe, nu ska ni få ta del av några bilder istället.

Och jag måste bara säga, tack för sms-sällskapet på min bussresa hem Vävvsan :D


Jessi är sexig, Jessi och jag är lite mer "normala" och till sist; jag är sexig


Vacker hund, ståtlig häst (som Jessi tycker ser ut som en älg på bilden),
fast sista bilden är faktiskt en riktig älg som vi såg på vägen hem från stallet.



Sista bild får faktiskt ta bli på Jessis husliga karl,
och en god äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: P

klart som fan du fick minnesluckor du sög ju upp allt jag hadde hemma:D hehe...........

2009-05-06 @ 23:34:21
URL: http://blach123.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0