"Har Linda bloggat, nääe"

Idag har jag varit ute och gått. Det bestämde jag mig för igår. Kanske mest berodde det på att en fågel viskade i mitt öra att kossor kunde befinna sig ute i hagarna. Det blev en långpromenad på 4,5 timmar, fan vad jag är duktig. Jag fick även med mig kameran, så jag låter bilderna berätta det största av dagen. Höhöhöhö!



Linda var ute och gick i den gamla landsbygden,
där stötte hon på bebiskottar. Hon gillade dem,
så hon tog kort.

Linda anlände till en kohage, till hennes
besvikelse fanns där inga kossor.
Däremot fann hon en gammal grav från järnåldern.
Även någonting hon trodde var en snigel,
men är det inte en bajs?

I skogen hittade Linda sitt framtida hem,
om hon nu inte får ett jobb.
CP-Linda får även vara med och posera på en bild.


Linda hittade sina själsfränder,
då blev dagen gjord för henne.
Hon har döpt dem till *trumvirvel*
Gunvor och Berit!

Det var en vacker dag, som senare blev lite dystrare.
Men det tycker Linda om, för hon gillar regn.


Har Linda bloggat? Jaaaa!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahahhaha linda du är bara för rolig ibland!:p

2009-05-13 @ 22:28:36
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0