Gasa ihjäl dig med nikotin, tjära och kolmonoxid :)

Jag vill göra om min bloggdesign igen, så jag tänkte faktiskt göra det. Det är ju inte direkt så att jag har annat att göra ändå, mer än att söka jobb, men det har jag tröttnat på, höhö!

Just det ja, kanske skulle ta och skriva om studentskivan jag var på med kusinen.

Det var väl ingen direkt höjdare, jag kände ju typ inte en kotte där och musiken sög. Jag träffade faktiskt på en gammal vän där, så det var ju trevligt och rätt så förvånande. Han hade tydligen dejtat en massa tjejer från den skolan, oväntat? Naeeej, det förvånade mig inte särskilt mycket. Hohoho! Fast ja, det var ju trevligt att stöta på honom där, som jag inte träffat på... ett halvår?

Hur som helst, aldrig mer ska jag gå in i rökrummet på den krogen i alla fall. För er som vill bli gasade till döds; ställ er i Göta Källares rökrum i en halvtimme, så blir ni kvitt era självmordstankar :)

Nu ska jag börja med nya bloggdesignen, tjingeling penisring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0