Errooooooor!

Jag förstår inte varför jag inte lärt mig, varför jag inte redan lämnat IT-samhället för att bli eremit. Igår bestämde sig min datorskärm för att strejka, det gör den idag med. Som tur var hittade jag idag en gammal skärm som fick infinna sig på min älskade skärms gamla plats. Det borde vara min brors gamla skärm, eftersom anledningen till köpet för min nu strejkande skärm var för att skärmen innan det pajade.

Vad fan har elektronik emot mig? Det borde tatueras en varningtext i pannan på mig, för att jag inte ska förstöra andras elekroniska prylar. Även om jag inte riktigt förstört någons personliga tillhörigheter (vad jag vet), bara företags prylar. Ändock, varning på mig!

Förresten känns det asskumt att sitta framför en "vanlig" skärm, en såndär bajskorvsskärm som är gigantisk. Jag saknar min LCD-skärm :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0