En lista, tjoho, lite uppdatering åt folket

Jag skulle leta upp en lista åt Veronica som hon skulle ha med i sin blogg. När jag hittade en kände jag att även jag var tvungen att göra den, så att det blir lite uppdatering här också.

Sätt din musik på blanda.-
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

 

1. Hur mår du idag? Vetande

 

2. Kommer du komma långt i livet? Egon

 

3. Hur ser dina vänner dig? Gottes Tod


4. Kommer du gifta dig? Ain’t no party like an alcoholic party


5. Vad är ditt livs themesong? Unser land


6. Vad är ditt livs historia? Forever angel


7. Hur är skolan för dig? How much is that doggy


8. Hur kan du komma framåt i livet? Kaleidoscope


9. Hur kommer imorgon vara? Lär av historien


10. Vad är det bästa med dina vänner? Ensamma tårar


11. Vad finns i lager för nästa vecka? Little black angel


12. Vilken sång beskriver dig bäst? Jag, legend


13. Hur är det med ditt liv? Rhythm Tune


14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Christfuck


15. Hur ser världen på dig? Macho Man


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Welcome to the jungle

 

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Till the end


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Keepin´ my way


19. Har du en djup & mörk hemlighet? Den sista runans dans


20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? That’s the deal

 

21. Hur kan jag göra mig själv glad? Myror i brallan


22. Kommer jag någonsin ha barn? Under varje rot och sten


23. Vad är några tips till mig? Knockin´ on heaven´s door

 

24. Hur kommer jag bli igenkänd? Stöveltramp


25. Vad är min danssång? Folkets Marsch

 

 

De fetstilta är lätt mina favoriter, coooolers!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah vilka roliga svar på frågorna :)

näe, men jag blir snart frisk!, jag har bara sånt dåligt immunförsvar :(.. men ja ska äta mycket citron o lök ja lovar!

2009-05-19 @ 16:16:47
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0