Yeeeees!?

Idag har jag verkligen varit uppe med tuppen, eller tidigare till och med. Det är oerhört skönt att faktiskt gå upp så här tidigt och se när solen går upp. Snart ska jag iväg till något spektakel fixat av arbetsförmedlingen, något seminarium eller liknande.

I helgen har jag och killen varit nere till Örebro. Kenneth (som för inte allt för länge sedan flyttade till Stockholm) skulle flytta tillbaka till Örebro igen. Så, killen hjälpte honom, så det blev ett ypperligt tillfälle att träffa killens son också. Så det var ganska nice. På lördagen skulle han dock på kalas, vilket vi också skulle. Vi for iväg till Eskilstuna för att fira han morfar som fyllde år. Där blev vi bjuda på gott käk och lite fika. Sen bar vi oss av hemåt igen, nu för att fira min far. Så det blev räkmackor medan vi kollade på melodifestivalen. 

Hoppas fan att hon Malena kan åka till Moskva, jag vill då fan inte se Caroline af Ugglas igen. Hon suger getpung! Jag får spasmer i hela kroppen när jag ser hennes fettiga hår, fula kläder och ryckiga "dans"!

Nu ska jag klä på mig och sen dra, HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0