Yeah right, första listan i min blogg!

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5
personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven
i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som
utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge
samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger
eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Linda (eller, ska jag inte skriva mitt riktiga namn här, eftersom man inte fick göra det? Isåfall väljer jag Lisen)
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lipa
3. Flicknamn: Lovisa
4. Pojknamn: Lennart
5. Yrke: Läkare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Långkalsong
8. Mat: Laxfilé
9. Sak i badrummet: Lampa
10. Plats/stad: Linköping
11. En orsak att vara sen: Lammstockning
12. Något man skriker: LUTFISK
13. Film: Lejonkungen
14. Något man dricker: Lemonad
15. Band: Lambretta
16. Djur: Leopard
17. Gatunamn: Lustavägen
18. Bil: Lamborghini
19. Sång: Lucienne

De lyckliga personer som blir utmanade, är; Veronica, Lina, Sofie, Jessica och Catte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0