Woho

Yeey, jag har nyss plockat undan och städat i lägenheten :) Fööör, idag ska en kille komma och kolla på den, han vill byta sin trea mot en etta, hur jävla nice är inte det då? :D Hoppas fan att han vill ha den här lägenheten nu, och att vi vill ha hans, för då kommer det nog blir jekligt nice. Även om hyran ligger på ca 7000 för trean. Förhoppningsvis kommer jag få aktivitetsstödet snart också, så då har vi åtminstone lite mer pengar i månaden :)

Just nu känns allt bara så jävla gräjt :D

Just det ja, igår var jag ju med Sanna och Sofie, det var också jävligt gräjt :D Det började med att jag skulle åka dit efter mötet på arbetsförmedlingen (som bara tog en halvtimme, trots att det stod på pappret att det skulle hålla på i omkring två timmar). När jag väl kommit till Vällingby för att ta bussen, hoppas jag på fel buss, så jag är tvungen att hoppa av bussen för att sedan hoppa på en annan. Men jag kom ju fram iaf. Vi spelade lite uno, bakade en äcklig rulltårta, lagade mat och kollade på Bolt.

När jag var på väg hem, kom det fram en gubbe och började snacka med mig, han var jättenärgången och allmänt vidrig. Jag tror nog fan att han var påtänd eller nått. Han frågade hur som helst ut mig, vart jag bodde, vart jag kom ifrån, vad jag hade för rötter å skit. När han sa att han skulle komma tillbaka om fem minuter, för han var tvungen att fixa cigaretter, då gick jag ju därifrån fortare än kvickt och hoppades på att han inte såg mig. Vilket han förmodligen inte gjorde, jag såg ingenting utav honom på tunnelbanan iaf. Det var absolut första gången i mitt liv som jag kännt obehag över något när jag varit ute, och det är inte okej!

Nu ska jag göra någonting vettigt istället, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Men va?! 7000 för en trea? :| Hjälp!

2009-03-05 @ 22:03:44
URL: http://jessijames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0