Är jag en lookalike?

Jaaa, då var jag hos killen nu då. När jag kommit till arbetsförmedlingen fick jag veta att det var öppet hus på måndag, så det var bara att åka igen. Jag struntade i att gå till den där butiken jag ringt till innan, jag kom på det att jag inte skulle orka gå en kilometer vid motorvägen med klackskor. Så jag åkte iväg till Farsta istället och lämnade in mitt CV till några butiker där istället.

När jag skulle gå från arbetsförmedlingen var jag tvungen att gå ner för en trappa, och i trappan satt det två alkisar. Så sa alkisgubben "Jaa, du behöver komma förbi, vaaaa?" så svarade jag, "Jo, det skulle vara snällt om jag fick det". Så vände han sig om mot mig och utbrast "Ska du vara med i melodifestivalen?", varvid käringen som satt bredvid honom vände sig om och kollade på mig och sa "du är väldigt lik hon, hon i melodifestivalen". Sååå, vem fan är det jag är lik? Är det någon där ute som tycker att jag är lik någon från melodifestivalen, får ni gärna dela med er utav det till mig. Vem vet, kanske är jag så lik någon att jag kan låtsas vara den personen och tjäna storkovan genom att uppträda i centrum?

Så, här följer några bilder på några deltagare från melodifestivalen för jämförelse.


Det här är jag...



Petra Mede
Likhet? Svar:Nej


Sarah Dawn Finder
Likhet? Svar:Nej


Malena Ernman
Likhet? Svar: Nej


Agnes Carlsson
Likhet? Svar: Nej


Alexander Bard
Likhet? Svar: Nja, smått

Kommentarer
Postat av: soffan

Hahahaha vad kul :p undra vem dem tyckte du var lik då.

2009-03-18 @ 12:41:41
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/
Postat av: Vivvi

AF UGGLAS RAAKT IGENOM :D







....nej.

2009-03-18 @ 22:04:34
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0