Tadaramramramdodedaaam

Håhåhå, det känns som det här är en klagodag för mig. Jag är så förbannat trött att jag säkerligen skulle kunna somna sittandes om jag blundade tillräckligt länge. 

Idag var jag ju som sagt var på möte, det var väl helt okej. Bortsett från de idioter som kommer sent och sedan sätter sig med mobilen och knappar eller sitter och knaprar på nått skit hela tiden, vad är det med folk egentligen? Hon som satt bredvid mig kunde inte sitta still, så jag var tvungen att flytta på huvudet hela tiden för att kunna se tavlan, dessutom lät hon som en jävla häst hela tiden, hon käkade på nått hela tiden. Usch! 

Jag ska dit i morgon igen, men då ska jag som tur var bara träffa min coach och inte sitta på något seminarium med 25 andra. Sen ska jag nog försöka bege mig ut till lite affärer för att lämna mitt CV. För nu vill jag ha jobb, nu nu nu!

Kaffe biter inte på mig som en uppiggande dryck, det är förjävligt. Jag har druckit två stora glas kaffe nu, men jag är fortfarande lika trött. Det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0