Slöseri, gudfar och sambadans

Det är fan inte sant! Idag gjorde jag och min coach upp en aktivitetsplan, och de vill att jag ska komma dit ungefär varje dag för att söka jobb. Jag ska alltså sitta vid deras jävla datorer för att söka jobb, när jag lika gärna kan göra det hemma? Näe, fy... Men, men det är väl så jag får göra då, annars får jag inga pengar. Fan vad det suger!

Idag kom även min kusin med hund hit. Snacka om att han var vild, haha... Men stackarn var nog mest bara orolig. Vi försökte kolla på Gudfadern, det gick inte bra alls. Hunden tog en massa uppmärksamhet, och ingen utav oss fastnade i filmen, den var ändå inte bra. Jag förstår inte riktigt hur det är så många som kan tycka att den är bra, ingenting händer ju för fan. Tråkigt skit!

Eftersom Sofies kommentarsfunktion verkar vara kommentarsurfunktion just nu, så får jag svara på hennes kommentar här, moho!

Självklart ska det bli röj, och jag hoppas att du lyssnar på mig nu angående drickan, fast vem kan tygla henne!? Haha, naaa! Och ja, jag ska dansa med dig, sålänge jag slipper stompa, vi kan dansa samba.

Dansa samba med mig, ay ay ay ay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0