Rubrik är så tråkigt

Jahapp, då ska jag snart iväg till arbetsförmedlingen igen. Hoppas det går fort! Efter det ska jag hem till Sanna och Sofie, det ska bli naaaajs!

Sen har jag inte mycket annan rolig information att ge er. Fast jag kan ju berätta lite om min dröm jag hade inatt. Jag drömde att en del av befolkningen i Sverige blivit drabbade av något virus, vilket gjorde dem till vampyraktiga varelser, de var tvungna att smitta över viruset till andra människor för att överleva. När de inte jagade människorna som inte hade viruset såg de ut som vanliga människor, men när de jagade människorna förvandlades de till träd eller höfigurer. Så är det, vettniii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0