Möööh!

Nu tänkte jag att jag skulle göra Veronica till viljes, jag skriver ett blogginlägg. Även om hon inte kan läsa, mohahaha!

Annars har jag fan ingen aning om vad jag ska skriva, förutom att jag och Veronica planerat en sommarresa. Roadtrip till olika ställen i Sverige. Kusinen ville också haka på, så då gäller det bara att någon kirrar körkort :D Om vi nu inte ska tågluffa. Det lär bli tufft, kanske. Höhö!

Idag fick jag brev från arbetsförmedlingen, jag ska på möte på onsdag. Det känns ganska gay, eftersom jag ska dit imorgon också. Två dagar i rad? Jo, tjoho, skitkul! På onsdag ska jag även hem till Sanna och Sofie, men Sofie ska ju jobba då, så jag lär ju inte träffa henne :( Det är också gay, men det kommer andra tillfällen :D


Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha vad gör ni på er arbetsförmedling egentligen? :D

Min vill inte träffa mig nå mer ;/ hahaha :D

2009-03-02 @ 17:24:50
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: sofie

åhåå :( vi får se om det blir jobba för mig, för jag är fortfarande inte frisk! och om febern inte försvinner tills imorgon så kan jag nog inte de :p

2009-03-03 @ 11:40:42
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0