Konst och förkylning, det är vad jag bjuder på idag

Jag har inte skrivit på tre hela dagar, jag har brutit "skriv-minst-ett-inlägg-på-två-dagar" som höll i, sisådär en vecka. Men det gööör inget!

I helgen var killens son och mor uppe på besök, så hela helgen har spenderats med dem. Vi åkte iväg och köpte Fia med knuff och spelade en omgång. Mycket mer än så gjorde vi egentligen inte, vi tog mest det lugnt och bara hade det mysigt.

På söndagen kom även killens mormor och morfar upp. De hade med sig lite saker, som tavlor och sånt. Så nu ser det faktiskt riktigt nice ut i köket och hallen. Innan så fanns det bara ett köksbord i köket och en byrå i hallen i princip. Det var inga dåliga grejer heller, det var en Rembrandt kopia av Nachtwacht, fast inte i en tavla, det var mer som... Gaah, ja... Konstnärliga termer är inte riktigt min grej! Två sköldar (var de i koppar kanske?) med två ljushållare på vardera sköld, tre tenntallrikar med vapensköldar på och så. Allt var riktigt fint i alla fall.

Igår blev killen redigt förkyld, och jag tror att han har smittat mig nu. Det känns ju inte allt för nice, men jag står ut, jag har ju alltid gillat förkylningar förut, av någon outgrundlig anledning. Dessutom var jag på jobbcentret idag också, det kanske är därför jag försöker söka empati för att jag börjar bli förkyld, maha... Patetiskt, men kul!

Tjingeling penisring!

Kommentarer
Postat av: P från Valborg

tja Linda hadde du kul i lördags?



kika in



http://blach123.bilddagboken.se

2009-05-03 @ 00:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0