Idag är jag trött, och det är inte bra... Näää

Snart ska jag bege mig mot det där jobbcentret igen, det känns inte alls bra. Jag vill bara ligga ner och sova just nu, jag känner mig helt slut. Men det kan jag inte, och det är väl lika bra att inte göra det när jag kommer hem heller, för jag måste säkert till det där stället imorgon med.

Igår var Sofie här, vi kollade på film. Changeling blev det, och den var faktiskt jävligt bra, och det var jättekul att träffa Sofie igen. På lördag ska vi även iväg på en spelning också, det ska bli skojojoj :)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sofie

jaaa fyfan vilket röjj de ska bli på spelningen :p hahah fast ja lovar dig att inte bli lika full som sist när vi var på spelning tillsamands :)

men du måste lova att dansa med mig då ;) haha

2009-03-23 @ 09:47:27
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0