Dumma... grej!

Åh, idag var det jättetrevligt på det där jobbcentret! Jag kom dit vid tolv ungefär, och vid klockan ett kommer en från personalen och säger att de ska stänga om fem minuter, ååh så snuttepluttigt jävla onödigt!

Näe, fy! Det kändes inte direkt som att jag fick någonting gjort, eller rättare sagt... jag hann inte få någonting gjort. Jag skulle skicka in en intresseanmälan och hade väl ett steg kvar. Det skulle jag däremot inte hinna, det var ju en jävla tur att man kunde spara det för att skicka in senare, annars jävlar!

Imorgon ska jag dit igen, och det känns inte alls lockande. Jag vill ha jobb, nuuuu! De fattar inte vad de gör mot oss arbetslösas själar. MAY GOD HAVE MERCY ON OUR SOULS!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Verkar ju sådär laaagom givande :D

2009-03-24 @ 19:20:44
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0