Woooh!

Oj dååå! Nu var det ett jävla bra tag sen jag bloggade sist, kanske dags för lite uppdatering, vaaaa!?

Så, vad fan har hänt den sista veckan? Ingen aning faktiskt, kan inte komma på något speciellt. Förutom igår då, då jag var med Lina. Määän... JA! Det suger ju att skriva när man inte har någonting vettigt att skriva, men känner ett tvång att uppdatera nu.

På måndag ska jag i alla fall börja på en praktik, wohooo, sysselsättning! Då kommer jag säkert ha massor att skriva om. För känner jag mig själv rätt kommer jag lyckas klämma in en jävla massa klantigheter som att ramla och bryta näsan eller nått.

Jag var faktiskt ute och gick här om dagen, det var nice. Jag badade fötterna, det var nog mest nice!



Även om jag har orakade ben, så får ni se dem ändå.
En egobild på mig också, bara för att... liksom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0